Communicatie die goed doet

Britse goede doelen komen met opvallende wedstrijd: win een invriezing

Britse goede doelen komen met opvallende wedstrijd: win een invriezing

Het Britse Remember A Charity is een samenwerkingsverband van 140 Britse goede doelen die campagne voert voor schenkingen via nalatenschap. Het idee is mooi en in Nederland kennen wij deze manier van schenken ook. Maar in Engeland wil het niet zo lukken. Daarom komen ze met deze controversiële campagne.

De organisatie biedt nu één persoon het eeuwige leven door middel van cryogene bevriezing, simpel gezegd invriezing. Op de actiesite live-forever.com kunnen Britten zich hiervoor inschrijven. Kan een mens eeuwig blijven leven op die manier? Natuurlijk niet, maar je weet maar nooit.

Voor degene die het graag wat warmer heeft is er een alternatief in de vorm van een donatie van £1,000. Ook een manier om iets te betekenen na je dood.

Rob Cope, van Remember A Charity: “Death and dying are never easy topics to tackle, however, posing the question ‘do you want to live forever’ does make it a little easier to handle. We hope this campaign makes it clear that freezing yourself isn’t the only way to live forever, and help get people talking about a difficult subject.”

Bureau: Atomic London

Britse Remember A Charity komt met opvallende wedstrijd: win een invriezing

Britse Remember A Charity komt met opvallende wedstrijd: win een invriezing

0 Reacties

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.